از این طور چیزا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
از این طور چیزا
نوشته شده در جمعه 3 مرداد 1393
بازدید : 185
نویسنده : حسین و محمدکاظم

عاقا یه نیگا به درو دیوار توالت عمومیا بندازین متوجه میشین قبل از اینکه فیسبوک و وی چت و لاین و...

ابداع بشه ایرانیا جملات خودشونو در قالب پست رو درو دیوار مستراح مینوشتن ...

و جالبتر از اینا ،کامنت هایی هست که زیر این دلنوشته ها حک شده ...

به شخصه معتقدم طراح فیسبوک ایده مارو دزدیده ...

اینجاست که باید عرض کنم

هنر نزد ایرانیان است و بسسسس...

..

..

..

تو خیابون لم داده بودم به یه ماشین مازراتی یک میلیارد و 200 میلیونی          یه دختره اومد بهم گفت : ماشین خودته یا بابات؟          نیم نگاهی بهش کردم و با کلی کلاس گفتم : دوست داشتی تو هم یکیشو داشتی؟ سوئیچشو درآورد سوارش شد و رفت.          درجا افسردگی گرفتم الانم تحت درمانم!          برای سلامتیم دعا کنید .....

..

..

..

 

توی همایش روابط زناشوئی ، سخنران از خانمهای حاضر در جلسه خواست تا در همون لحظه به شوهراشون با اس ام اس بگن " عاشقتم " و بعد جوابها رسیده رو بلند در سالن بخونن :   

 حالا به تعدادی از جوابها توجه کنید :         

 1- با من بودی ؟؟؟؟!!!   

 2- متوجه منظورت نمیشم ؟

 3- باز ماشین رو کجا کوبوندی ؟

 4- چقدر پول لازم داری حاشیه نرو .          

5- چیه باز امشب مامانت اینا دعوتن خونمون ؟          

6- یه راست برو سر اصل مطلب .....          

7- یا خدا باز چه دسته گلی به آب دادی ؟          

8-شما !

یعنی من هلاک این شماره 8 شدم که اینقدر عاشق زنشه...

..

..

..

خواهی نشوی رسوااا 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.      

     فامیل دیدی بلاک کن !...

☺☺☺☺

..

..

مامانم که شیشه پاک کن میخرید ،
لحظه شماری میکردم تا اون ماده ی داخلش تمومه بشه بعد توش آب پر کنم بازی کنم
این بلند مدت ترین برنامه ریزی بود که تو بچگی انجام میدادم !‬‎"

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

..

..

..

..

پسره ﻗﯿﺎﻓﺶ ﺑﺎ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﺑﯿﻤﻪ ۹۰ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺧﺮج ﺩﺍﺭﻩ،
ﻧﯿﻤﺮﺧﺶ ﺷﺒﻴﻪ ﻭﺍﺷﺮ ﺳﺮﺳﻴﻠﻨﺪﺭ ﻭﺍﻧﺖ ﭘﻴﻜﺎﻧﻪ،
ﻫﯿﮑﻠﺶ ﻣﺜﻞ ﻣﺘﮑﺎ ﻟﻮﻟﻪ ﺍﯼ؛ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ پست ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ:
ﻛﺴﻰ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻛﻪ ﻗﺒﻞ
ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﺯﻳﺒﺎ ﻭ ﻓﺮﻳﺒﻨﺪﻩ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ
ﻗﻠﺐ ﺷﻜﻨﻨﺪﻩ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﺑﺪ،
آﻧﻮﻗﺖ ﻇﺎﻫﺮ ﺯﻳﺒﺎﻳﻢ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ ﺩﻧﻴﺎ
ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻳﺮ ﮔﺎﻣﻬﺎﻳﺶ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺭﻳﺨﺖ…
ﻳﻌﻨﻰ ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻤﺎاااا
ﺑﺎ ﻣﮕﺲ ﻛﺶ ﺑﻪ ﺍﺳﺮﺍﻳﻴﻞ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ!

..

..

..

آقا ما یه بار میخواستیم حس خرپولی بهمون دست بده.
عین تو فیلما یه ده تومنی به تاکسی دادیم گفتیم بقیه اش مال خودت از ماشین پیاده شدیم.
راننده ی عزیز لطف کرد زد تو ذوقمون گفت :آقا کجا؟ کرایه تون ۱۱تومنه

..

..

..

خب واسه الان بسه

 



:: برچسب‌ها: خنده دونی , همه چی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: